Eva Solo
Globale Eva Solo fremtidssikrer seg med internasjonal merkevarebutikk i Swift
Et globalt anerkjent varemerke med innovative designprodukter, som opererer i over 50 land, lanserer en dynamisk internasjonal butikkplattform for inspirerende kjøp og sømløse nettbutikk-transaksjoner.
Eva Solo er en dansk familiebedrift i fjerde generasjon som utvikler og selger innovative og funksjonelle produkter til hjemmet. Opprinnelig var Eva Solo kjent for kjøkkenutstyr, men i dag leverer selskapet kvalitetsprodukter til hele hjemmet.
The Challenge
Nettbasert inspirasjonskilde og nettbutikk
Eva Solos globale innflytelse og veien til en sømløs butikkopplevelse.
Eva Solo er et anerkjent varemerke som selges i mer enn 50 land. Utallige mennesker bruker selskapets prisbelønte designprodukter hver dag, enten på kjøkkenet eller andre steder i hjemmet. Eva Solo ønsket en plattform som kunne fungere som en sterk internasjonal merkevarebutikk. Nettstedet skal fungere som en inspirasjonskilde, slik at de besøkende kan forberede sine innkjøp hos de mange forhandlerne som tilbyr Eva Solo-produkter. Samtidig skulle det være enkelt for forbrukerne å handle direkte i nettbutikken.
The Solution
Merkevarebygging og e-handel krever en solid plattform
Skreddersydd funksjonalitet, visuell appell og budsjettvennlig fleksibilitet.
Eva Solos nye nettsted er bygget på en standard DynamicWeb-løsning. Den minimalt tilpassede løsningen ga en ideell kombinasjon av pålitelig funksjonalitet og et skreddersydd, visuelt tiltalende design som på best mulig måte understøtter selskapets varemerke. Takket være løsningens fleksible funksjoner slipper Eva Solo å sette av store budsjetter og utviklingstid til hver eneste justering av temaer og andre elementer.
The Result
Nettsted med høy grad av brukervennlighet
Eva Solos nye nettsted er et vakkert og funksjonelt omnikanal-nettsted som oppfyller både de besøkendes og selskapets behov. Webdesignet er derfor basert på tre kjerneverdier i Eva Solos merkevare-DNA: estetikk, enkelhet og funksjonalitet, supplert med en fjerde verdi, forretningssans. Webdesignet balanserer merkevarebygging og handel på en elegant måte, med estetiske miljøbilder og inspirerende inngangspunkter som gradvis leder de besøkende fra inspirasjon til produktinformasjon og kjøp.
Resultatet er et nettsted som ikke bare styrker Eva Solos omnikanalstrategi ved å støtte forhandlernes salgsarbeid, men som også fungerer som en effektiv salgskanal i seg selv. Brukervennligheten er i høysetet, slik at det skal være like enkelt for de besøkende som for Eva Solos salgs- og markedsføringsteam å navigere og bruke systemet i det daglige arbeidet.
Segment
B2B, B2C, Wholesale og Dynamics NAV
Location
Danmark
Website
Partners
Twoday