B2B eCommerce trends report for 2024

Avdekk de viktigste trendene og innsiktene som driver B2B e-handel i 2024. Lær hvordan ledende organisasjoner utnytter e-handel for å holde seg konkurransedyktige og møte kundenes krav.

B2B-kunder i 2024 vil ha mer for mindre. De ønsker bedre kvalitet og service med et strammere budsjett. De krever enkel tilgang til teknisk informasjon uten å måtte tilbringe timevis på telefon eller i salgsmøter. De vil ha en kjøpsopplevelse på forbrukernivå for komplekse, nisjepregede business-to-business-tilbud.

Hvis du er en beslutningstaker i en B2B-organisasjon som ennå ikke har fordypet deg i e-handel, er denne rapporten et must å lese.

I årets B2B eCommerce Trends Report ble over 400 B2B-ansatte i USA og Europa spurt om hvilken rolle e-handel spiller i bredere forretningsstrategier. Funnene viser i hvor stor grad e-handel nå er integrert i ledende bedrifters salgs- og markedsføringsaktiviteter. De avdekker et marked som utnytter e-handelsteknologi til å bryte ned interne datasiloer, skape konsistens online og offline, og tilby B2B-kunder de personaliserte opplevelsene de krever i dag.

Ikke gå glipp av denne innsikten. Last ned rapporten vår i dag for å finne ut hvordan din organisasjon kan ligge i forkant av konkurrentene i 2024 og fremover.